Forum

Løg, knolde og frø

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Jette Møller, 10. juli 2014 kl. 7.47

Jeg har en masse klokkeskilla løg i overskud, og når efteråret nærmer sig, får jeg mange knolde af dagliljer, både gule og orange til alm. uddeling. også blå iris, sibirisk tror jeg, den med den lille, mørkeblå blomst, kommer der mange knolde fra. I år vil jeg også samle frøene fra valmuer og prøve at være den, der bestemmer, hvor de skal gro. Jeg har både de helt sart lysviolette og den pink udgave, for ikke at tale om den gule skovvalmue.
Jette, Horsens

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 10. juli 2014 kl. 8.27

Hej Jette

Jeg vil meget gerne aftage nogle løg og knolde, betaler gerne Porto. Det kan godt vente, til alle løgene er klar.
Jeg har en del valmuefrø (lidt senere på sommeren), hvis du vil have andre slags.
Der er de almindelige røde, samt nogle kæmpevalmuer i div. Farver.

Kender du også deljorden.dk? Der kan du afsætte planter i overskud.

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: K. Langgaard, 10. juli 2014 kl. 9.12

Kære Jette, jeg håbet du modtog mine mails som var sendt direkte til dig? Venlig hilsen Karin Langgaard

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jette Møller, 10. juli 2014 kl. 20.54

Nå. nu fik jeg sagt for meget ,natten til i går blev samtlige af mine valmuer revet op, ærgerligt

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 10. juli 2014 kl. 21.33

Hvordan skete det?
Vil du have valmuefrø? Så vil jeg gerne have nogle løg og knolde?

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Johnny Jorsal, 3. august 2014 kl. 9.28

Hej Jette
Vi har skrevet sammen før omkring de Blå Iris og jeg er stadig meget interesseret, og skulle du stadig have dagliljer i overskud, så tager jeg gerne fra, jeg arbejder i Horsens og kommer gerne forbi for at hjælpe med det praktiske i opgravningen.
Mvh
Johnny

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Johnny Jorsal, 5. august 2014 kl. 23.09

Hej Jette
Tak for svaret, af en eller anden grund kan man ikke sende personlige beskeder til dig, underligt.
Mvh
Johnny

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 5. august 2014 kl. 23.48

Det er noget, som man kan styre inde fra sin profil. Jette har åbenbart ikke sagt ja til at kunne modtage beskeder :)

Nyt svar til emnet »Løg, knolde og frø«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Løg, knolde og frø

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider